Přeskočit na hlavní obsah

Nakonec je to prostě všechno o lidech...


Včera jsem přišel z práce naprosto nadšený...dokonce tak, že jsem ani nenapsal :-))) Tak to dneska doháním. Nakonec je to prostě všechno o lidech. Instruktor Gordon je úžasný chlap a myslím, že mi nemohli přidělit lepšího.

Hned v úterý ráno, když jsem doběhl do práce o 10 minut později, ufuněný jak sentinel, se nás instruktor ujal. Na uvítanou jsem mu sdělil, že mluvím velmi špatně anglicky a požádal ho, aby na mne mluvil p o m a l u   a   z ř e t e l n ě :-)

On to prostě převzal jako informaci a kdykoli se od té doby dotknu toho, že mám blbou anglinu, vždycky odvětí: " Mluvíš mnohem lépe anglicky, než já česky". Z toho sice nevyplývá, že umím anglicky, protože on česky neumí ani slovo :-) ale je to úžasný přístup. 

A hlavně funkční. Jak během jízd, tak během teorie všechno chápu... něco sice až na potřetí, ale vždycky se domluvíme. 

Mimochodem jízdy... připadám si, jak když dělám znova řidičák na autobus. Zase se učím udržet v pruhu, zatáčet doprava i doleva, učím se značky a předpisy (naštěstí je 90% společného) a hlavně se učím to, co se v Česku neučí (alespoň u Arrivy). A totiž všechnu tu teorii okolo, bezpečnost, kontrolu technického a estetického stavu vozu před vyjetím atd. atd. To, co se u nás jen tak teoreticky řekne v autoškole a pak už to nikdy nikdo nedělá, to se tu dělá před každou jízdou. Na druhou stranu... řidič netankuje, nic nedolévá, neuklízí... od toho jsou mechanici a uklízečky.

Jsem zvědavý, jak to nakonec bude v praxi a určitě o tom napíšu, ale co jsem tak viděl, tak to fakt funguje. Navíc mi přijde po pár letmých setkáních s jinými společnostmi, že Metroline má jeden z nejvyšších, ne-li nejvyšší standard na firemní politiku, dodržování pravidel, ústrojovou kázeň apod. A to se mi líbí...

A ze soukromého života?


Kdybyste něvěděli, kde lišky dávají dobrou noc, přijeďte do Londýna...

No nic moc... co chodím do práce, necestuju po městě, nefotím... nějak není čas. Sice pracujeme od 8,30 do 15,00, ale když dojdu domů, udělám si "obědovečeři" - předtím je pouze snídaně ráno a sem tam nějaká svačina, zpravidla pečivo... a jdu nahoru do pokoje, pustím počítač a postarám se o firmu, vyřídím emaily, zavolám domů... a je večer. To se vždycky přemlouvám, že půjdu ven, ale vrozená lenost mne přemůže.

Takže se těším na víkend. To zase vyrazím do víru velkoměsta :-)


Čtěte dále....

Neděle je od slova nedělat :-)


Populární příspěvky z tohoto blogu

Atlas cestujících, část první - Babosedník

V jednom z předešlých příspěvků jsem rozebral řidiče autobusů, tak abych nezůstal nikomu nic dlužen, koukneme se dneska na druhou stranu barikády, tedy na naše milé cestující. Předem samozřejmě nutno podotknouti, že se jedná o nadsázku (řidiči autobusů samozřejmě vědí, že ne a že je to jen slabý odvar :-D ) a že máme, přesto všechno, naše milé pasažéry, cestující, kaštany či substrát, či jak jim jen chceme říkat, vlastně rádi :-) Na úvod tedy snad trocha definice, aneb, co nám o cestujících říká odborná literatura, konkrétně publikace "S lang pražských dopraváků"   od   autorů Františka Proška a Pavla Adámka: Kaštani [= přepravní substrát, = smetáci] cestující [vzniklo pravděpodobně v začátcích provozu metra, kdy při ranním otevření vstupu do stanic větší počet cestujících spěchal po schodech na nástupiště - "sypali se jako kaštany"] - vysypat kaštany: nechat vystoupit cestující Tolik citace z moudré knihy :-) Podobné vysvětlení lze najít i na stránkách Busportal.c...

Atlas cestujících, část třetí - Nekalé živly

Týden uběhl jako voda... zdá se mi to nebo tenhle rok letí jako zběsilý? Před chvílí byly vánoce a už každý blbne s Valentýnem. Než se otočíme, přijdou Velikonoce.  Myslíte, že Máchal (https://www.instagram.com/machalbusak/) bude na Valentýna v autobuse rozdávat místo tradičních bonbónů, taková ta srdíčka alá gumoví medvědi? Nebo objetí zdarma? :-D To by se mu nástup cestujících dobře protáhl. Pokud by si za sebe nesjednal zástup... Jestli někdo z vás pamatuje ve starých kloubových Ikarusech tu průvodčí, co seděla za přepážkou uprostřed busu, to by mohlo fungovat :-D Dnešní téma bude zase trochu ošemetné, ale když jsme zmákli kočárky, tohle dáme levou zadní. Zkusíme si povědět o těch "cestujících", které nevidíme rádi, ale přesto se nám vyskytují v míře nemalé. Jmenný atlas cestujících (nejen) pražské MHD Hnízdil Nevábný S tímto druhem máme zkušenost všichni, jak my řidiči, tak naši cestující. Je to taková ta bizardní postavička neurčitého tvaru, stáří, převážně mužského pohl...

Atlas cestujících, část třetí - Kočárník Mateřský

Zdravím vás po týdnu a děkuji za všechny vaše ohlasy :-) Jsem rád, že vás blog baví. Tento týden neproběhly žádné katastrofy ani mimořádné události, kromě vyloučení z přepravy několika nezpůsobilých jedinců a proto můžeme hned skočít na třetí díl. Nebojím se totiž, že by nebylo o čem povídat. Jmenný atlas cestujících (nejen) pražské MHD Kočárník Mateřský Protože tento druh cestujícího bývá výjimečně nervózní a nedůtklivý a toto téma tak bude výbušné jak Papinův Hrnečku vař, pomůžeme si citacemi z "Přepravních podmínek PID". Ty budou vždy kurzívou a podbarvené. Jako tato věta. Ono totiž býti rodičem nemluvněte není zpravidla procházka růžovou zahradou, ani pobytem v lázních, i když se vám to budou ze všech stran snažit vsugerovat. Kdo tu zkušenost má, dá mi jistě za pravdu. Toto téma nebude příliš veselé, ale přesto je nutné se mu pověnovat, protože to, co rodič dokáže vymyslet je občas neuvěřitelné... Pokud se k tomu navíc nenacházíte ve vrstvě obyvatelstva, které své, samost...